Direct naar de contentDirect naar de footer

Veelgestelde vragen

Heeft u nog vragen? Hieronder staan een aantal vragen met antwoorden. Heeft u nog een vraag die er niet tussen staat? Stel ze gerust aan corporates@valk.com

Wat is Valk Exclusief Zakelijk en wat is het verschil met Valk Business?

Binnen het Van der Valk concern kennen we twee juridische entiteiten, welke ieder een eigen groep hotels vertegenwoordigd. Valk Exclusief zakelijk, vertegenwoordigd de 39 vestigingen welke zijn aangesloten bij de Van der Valk Exclusief hotels. Valk Business vertegenwoordigd de overige vestigingen.

Wenst u een corporate overeenkomst en wilt u gebruik maken van alle Van der Valk Vestigingen en zo maximale landelijke dekking genieten? Dan dient u met beide contractpartners contact op te nemen.

Waar kan ik terecht met mijn opmerking of klacht

Voor klachten, vragen en/of onduidelijkheden kunt u een e-mail sturen naar corporates@valk.com. Wij zullen ervoor zorgen dat de vestiging en/of persoon die hiervoor verantwoordelijk is zo snel mogelijk uw opmerking in behandeling neemt.

Ons bedrijf heeft een overeenkomst met Van der Valk, hoe krijg ik toegang tot het online reserveringsplatform?

De contractbeheerder binnen uw organisatie kan u toestemming geven voor het aanmaken van een persoonlijk account. Dit account is enkel aan te maken met een zakelijk (uniek) emailadres.

Krijg ik twee verschillende accounts wanneer ik met zowel Valk Exclusief als Valk Business een overeenkomst heb?

Nee, u kunt eenvoudig alles via één kanaal www.vandervalkcorporates.nl met een persoonlijk account boeken.

Ik heb een corporate account, hoe reserveer ik een kamer?

U boekt eenvoudig uw kamers via het online reserveringsplatform www.vandervalkcorporates.nl. Komt u er niet uit? Rechts bovenin vindt u de zeer overzichtelijke handleidingen.

Ontvang ik een reserveringsbevestiging?

Direct na het afronden van de reservering ontvangt de boeker een reserveringsbevestiging per e-mail.

De kamerportal toont enkele niet te selecteren data, wat houdt dit in?

Onze portal toont realtime beschikbaarheid van de gecontracteerde kamertypes. Mocht een datum niet te selecteren zijn dan is het hotel volgeboekt. U kunt eventueel rechtstreeks contact opnemen met het gewenste hotel om navraag te doen naar beschikbaarheid van de niet gecontracteerde kamertypes. Hiervoor gelden de lokale tarieven.

Ik heb een kamer voor vandaag geboekt, maar kan niet meer annuleren. Wat moet ik doen?

Kamers kunnen kosteloos geannuleerd worden tot de gecontracteerde annuleringstermijn. Mocht deze termijn inmiddels verstreken zijn, dan is het niet mogelijk om via de ons online reserveringsplatform te annuleren. U dient dan direct contact op te nemen met de betreffende vestiging. Zij zullen u informeren m.b.t. de annuleringskosten.

Ik heb een corporate account, hoe doe ik een zaalaanvraag?

U vraagt eenvoudig uw zaalreservering aan via het online reserveringsplatform www.vandervalkcorporates.nl. Komt u er niet uit? Rechts bovenin vindt u de zeer overzichtelijke handleidingen. (Geldt alleen voor de Van der Valk Exclusief hotels)

Ontvang ik een aanvraag bevestiging?

Direct na het afronden van de zaalaanvraag ontvangt de boeker een aanvraag bevestiging per e-mail. Op het moment dat het hotel de aanvraag heeft geaccepteerd of geweigerd ontvangt u hiervan een melding. Een definitieve offerte ontvangt u bij acceptatie rechtstreeks van het hotel.

Ik heb een corporate account, moet ik via deze website boeken?

De gecontracteerde tarieven zijn enkel te boeken via ons online reserveringsplatform www.vandervalkcorporates.nl.

Ik heb een corporate account, kan ik online mijn reserveringen wijzigen of annuleren?

Ja dit is mogelijk door in te loggen in uw account. Het reserveringsoverzicht biedt u de mogelijkheid om de gemaakte reserveringen te annuleren of te wijzigen.

Ik heb een corporate account, is deze ook te gebruiken op de hoteleigen sites?

Dit is enkel mogelijk bij de Van der Valk Exclusief vestigingen.

Ik heb een corporate account, kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Ja, u kunt uw e-mailadres wijzigen bij “uw gegevens”

Mijn vraag is onbeantwoord, wat nu?

Wil het online reserveren niet lukken of heeft u nog vragen, stel dan gerust uw vraag aan één van onze medewerkers. Zij zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.30 – 17.00 uur bereikbaar op telefoonnummer +31 456 82 55